Seo Education

برترین فروشندگان تاپینگ بستنی

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳ ب.ظ

تاپینگ بستنی در انواع بستنی فروشی ها،لبنیاتی ها و ساندویچی ها  به عنواتن یکی از تجهیزات ضروری شناخته میشود و به دو دسته تاپینگ فانتزی و تاپینگ صنعتی تقسیم میشود.

این نوع دستگاه ها هم علاوه بر اینکه باعث حفظ کیفیت و عدم خراب شدن خوراکی ها میشود ، همچنین میتوان از آنها در مغازه های سلف سرویس هم استفاده کرد تا مشتریان دسترسی راحتی به مواد خوراکی داشته باشند.

تاپینگ بستنی

تاپینگ بستنی

این دستگاه دارای دمایی تا ۲۴- میباشد که باعث جلوگیری از آب شدن بستنی میشود.
داخل این نوع تاپینگ بنماری های جداگانه ای وجود دارد که میتوان داخل هر یک از این بنماری ها طمع های مختلف بستنی یا دسر را گذاشت.
تاپینگ های صنایع برودتی اونیور دارای نورپردازی های LED میباشد که در زیباتر شدن تاپینگ و محیط فروشگاه کاربرد فراوانی دارد. 

مزایا خرید تاپینگ بستنی

  1. عایق پلی یورتان تزریقی 
  2. قابلیت ساخت با ابعاد سفارشی
  3. قابلیت استفاده از ورق های رنگی با پوشش الکترو استاتیک و یا ورق استیل 
  4. ترمومتر و نمایشگر دیجیتالی با قابلیت برنامه ریزی 
  5. کمپرسور متناسب با ابعاد و ظریفت محصول تولیدی منتخب از برند های با کیفیت در بازار

نکات مهم  در هنگام خری فریزر تاپینگ بستنی 

 

نکاتی که باید هنگام خرید این نوع تاپینگ ها در نظر داشت قدرت موتور و تعداد کاسه ها میباشد هر چقدر تعداد کاسه ها بیشتر باشد طبیعتا حجم دستگاه بالاتر رفته و نیروی بیشتری جهت خنک کردن تاپینگ نیاز است از این رو قدرت موتور نیز افزایش پیدا می کند و در نهایت سبب اختلاف قیمت و کیفیت نسبت به تاپینگ ارزان و بی کیفیت می شود.   

قیمت فریزر ویترینی تناپینگ بستنی 

قیمت تاپینگ بستنی

قیمت این نوع تجهیزات صنعتی بستگی به ویژگی ها و قابلیت های آنها دارد و نمیتوان قیمت های مشخصی برای آنها تعیین کرد زیرا طبق سفارش و درخواست طراحی و ساخته میشوند.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها و همچنین سفارش و درخواست محصول با شماره های سایت هایی که در ادامه معرفی می شود تماس بگیرید.

برخی از برترین فروشندگان تاپینگ بستنی 

تاپینگ بستنی صنایع برودتی اورست 

صنایع برودتی اورست با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه تولید محصولات سرمایشی، گرمایشی و کافی شاپی، همواره در خدمت شما عزیزان است تا با به کار گیری نیرو های مجرب در زمینه تولید و استفاده از بهترین مواد اولیه، محصول با کیفیت و قیمت مناسب را خدمت شما عزیزان عرضه کند.

فریزر ویترینی تاپینگ بستنی البرز برودت

تاپینگ بستنی صنعتی ۲۰ لگن تولید شده در صنایع برودتی اورست با ظاهر زیبایی که دارد، به زیبایی دکوراسیون داخلی فروشگاه شما می افزاید. این تاپینگ بستنی دارای نورپردازی LED می باشد، از این رو محصولات شما به وضوح در معرض دید مشتری قرار می گیرند.

تاپینگ بستنی صتایع برودتی پرنس سرما

تمامی محصولات با بهترین متریال تولید در صنایع برودتی پرنس سرما ساخته شده اند و دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد، شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش مجموعه ی ما تماس بگیرید و لیست قیمت تاپینگ بستنی میوه ای، قیمت تاپینگ بستنی اسکوپی، قیمت تاپینگ بستنی کوچک و.... مطلع شوید وسفارش خود را ثبت کنید.

تاپینگ بستنی کینو پروداکت

صنایع سرد سبوحی با نیم قرن سابقه در زمینه تولید یخچال و فریزرهای صنعتی فعالیت خود را در سال 1342 به عنوان اولین تولید کننده یخچال صنعتی در اصفهان و سومین تولید کننده در ایران با هدف ارائه محصولات با بالاترین کیفیت آغاز نمود.

از جمله محصولات این مجموعه می توان به یخچال های فروشگاهی ، فریزر ایستاده ، فریزر صندوقی ، تاپینگ بستنی وتاپینگ ترشیجات و ..... اشاره کرد.

تاپینگ بستنی صنایع برودتی ریما سرما

صنایع برودتی ریما سرما به عنوان یک واحد تولیدی صنعتی فعالیت خود را با بیش از دو دهه طراحی و تولید یخچال و فریزرهای صنعتی در کشور آغاز نموده است. این شرکت توانسته با طراحی بروز و با کیفیت با دوام ترین و برترین محصولات برودتی را تولید و به مشتریان سراسر کشور و حتی به کشورهای همسایه خود عرضه کند.

فریزر بستنی ویترینی صنایع برودتی آرامیس مارکت

صنایع برودتی آرامیس مارکت با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع یخچال و فریزر های صنعتی فروشگاهی و انواع یخچال های پرده هوا و ساخت و احداث انواع سردخانه صنعتی  از ۲۵ سال پیش آغاز نموده است.

برخی دیگر از فروشندگان تاپینگ بستنی 

منبع:https://www.baharnews.ir/news/269741/%D8%AA%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B2%DB%8C%5C

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۸
ilgar akbari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی