Seo Education

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

یخچال صنعتی ایستاده چیست؟

یخچال ایستاده نوشابه

این یخچال ها به دلیل داشتن اجزایی مانند ترموسات، فن خنک کننده، سیستم گرمایش ضد برفک، درب های شیشه ای کاملا با نوع خانگی متفاوت هستند و به منظور نگهداری ظولانی مدت و حفظ  سلامت مواد غذایی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی، هتل ها و کافی شاپ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
این یخچال ها از نظر ابعاد و تعداد درب باهم متفاوت هستند به طوری که در ابعاد 60 سانت تا 200 سانت و تعداد درب از تک درب تا شش درب طراحی و تولید می شوند و به دلیل طرح استیکر جذابی که دارند بسیار پرطرفدار نیز هستند.
عایق بندی این یخچال ها از نوع تزریق فوم می باشد و شیشه های تعبیه شده از نوع سکوریت نشکن و دوجداره می باشد که از هدر رفتن انرژی و برودت یخچال ایستاده درب شیشه ای جلوگیری می کند.این یخچال های ایستاده ویترینی در رده انرژی A هستند که مصرف برق کمی دارند از این رو به آن یخچال صنعتی کم مصرف نیز گفته می شود.موتور تعبیه شده در این یخچال ها از برند دانفوس بوده که بسیار قوی و کم مصرف می باشد. طبقات تعبیه شده در یخچال ایستاده صنعتی بسیار مستحکم بوده که بر اساس سایز یخچال متغیر می باشد.

انواع ابعاد یخچال ایستاده

 

یخچال های ایستاده در ابعاد 60، 70، 90، 120 و 200 سانت و در انواع تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب طراحی و تولید می شوند.

یخچال 2 متری صنایع برودتی اورست

راهنمای خرید یخچال ایستاده در ابعاد و اندازه های مختلف

یخچال ایستاده 2 متری تولید شده در یکی از پر طرفدار ترین یخچال های ایستاده می باشد زیرا یخچال های تولید شده در صنایع برودتی اورست کاملا قابل سفارشی سازی را دارد به صورتی که می توان یخچال را  به صورت بدون تاج یا تاج دار تولید کرد و در ارتفاع 190 تا 120 ساخته شود.بدنه این دستگاه همانند دیگر یخچال صنعتی از گاوانیزه می باشد و قابلیت نصب LED را دارد. این یخچال در تعداد درب های سه درب چهار درب و 6 درب تولید می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان فروش صنایع برودتی اورست تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت : https://everestboroodat.com/

https://snn.ir/fa/news/964197/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AA%DA%A9-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%88-%D8%AF%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D8%A7%DB%8C-60-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%88-120-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۷:۰۳
ilgar akbari

در این بخش لیست قیمت و مشخصات فنی انواع قهوه ساز یا اسپرسوساز صنعتی برای سهولت در انتخاب مقایسه و خرید اسپرسو آورده شده است.

قیمت بهترین مارک اسپرسوساز صنعتی

قهوه از نوشیدنی های پر طرفدار در سراسر جهان می باشد که انوع مختلفی دارد در این میان اسپرسو که قهوه ای ایتالیایی محسوب می شود، پر طرفدار ترین نوع قهوه است به همین منظور تهیه اسپرسو در دستگاه برای میلیون ها نفر در سراسر جهان یک کار روزانه است. دستگاه های اسپرسوساز نیز انواع متنوعی دارند در ادامه به بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت.

اسپر سوساز چیست؟

اسپرسوساز چیست

دستگاه اسپرسو همانطور که از نامش پیداست برای تهیه اسپرسو به کار میرود این دستگاه با نحوه عملکرد خاص خود قابلیت تولید قهوه اسپرسو، کاپو چینو، کافه لاته و ... را دارد. و با تعداد نازل یک تا شش عدد قابلیت استفاده در منازل و مکان های تجاری و کافی شاپ ها را دارد.این دستگاه اغلب به نام قهوه ساز صنعتی نیز شناخته می شود و معروف ترین کشوری که این دستگاه را به سرتاسر جهان صادر می کند کشور ایتالیا است.و صنایع برودتی اورست توانسته نمایندگی برخی از برند های برتر تولید کننده این محصول را داشته باشه و آن را با قیمتی مناسب به صورت حضوری و اینترنتی به مشتریان خود عرضه کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۰۰ ، ۱۲:۰۳
ilgar akbari