Seo Education

تفاوت اسپرسو ساز با قهوه ساز

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳ ب.ظ

در این بخش لیست قیمت و مشخصات فنی انواع قهوه ساز یا اسپرسوساز صنعتی برای سهولت در انتخاب مقایسه و خرید اسپرسو آورده شده است.

قیمت بهترین مارک اسپرسوساز صنعتی

قهوه از نوشیدنی های پر طرفدار در سراسر جهان می باشد که انوع مختلفی دارد در این میان اسپرسو که قهوه ای ایتالیایی محسوب می شود، پر طرفدار ترین نوع قهوه است به همین منظور تهیه اسپرسو در دستگاه برای میلیون ها نفر در سراسر جهان یک کار روزانه است. دستگاه های اسپرسوساز نیز انواع متنوعی دارند در ادامه به بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت.

اسپر سوساز چیست؟

اسپرسوساز چیست

دستگاه اسپرسو همانطور که از نامش پیداست برای تهیه اسپرسو به کار میرود این دستگاه با نحوه عملکرد خاص خود قابلیت تولید قهوه اسپرسو، کاپو چینو، کافه لاته و ... را دارد. و با تعداد نازل یک تا شش عدد قابلیت استفاده در منازل و مکان های تجاری و کافی شاپ ها را دارد.این دستگاه اغلب به نام قهوه ساز صنعتی نیز شناخته می شود و معروف ترین کشوری که این دستگاه را به سرتاسر جهان صادر می کند کشور ایتالیا است.و صنایع برودتی اورست توانسته نمایندگی برخی از برند های برتر تولید کننده این محصول را داشته باشه و آن را با قیمتی مناسب به صورت حضوری و اینترنتی به مشتریان خود عرضه کند.

انواع اسپر سوساز 

  • اسپر سوساز خانگی 

اسپرسوساز خانگی

قهوه ساز های خانگی زیادی تولید شده اند و برند های معتبری در این زمینه فعالیت میکنند که برجسته ترین آنها برند دلونگی و مباشی می باشد.اسپرسوساز دلونگی در ایران فروش بالایی دارد و خود را در مبان مردم ثابت کرده است.اسپرسوساز خانگی اغلب گنجایش مخزن پایینی دارد و چیزی حدود 1 لیتر تا 2 لیتر می باشد این دستگاه ها داری یک گروپ هستندو ابعاد آنها حدود 20 سانتی متر در 30 سانتی متر می باشد. 

  • اسپرسو ساز نیمه صنعتی 

اسپرسوساز نیمه صنعتی

اسپرسو ساز های نیمه صنعتی اغلب در ادارات و کافی شاپ های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد  و گنجایش این دستگاه چیزی حدود 3 لیتر تا 5 لیتر می باشد.برند های معتبر زیادی این محصول را تولید میکنند از جمله آن می توان به شرکت بیزرا، شرکت آستوریا شرکت رویال و .... اشاره کرد.داشتن نازل بخار از ویژگی های برتر این نوع اسپرسو ساز می باشد. 
 

بهترین مارک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی 

  • اسپرسو ساز صنعتی بیزرا 

  • اسپر سوساز صنعتی آستوریا

  • اسپر سوساز صنعتی رویال

  • اسپر سو ساز صنعتی جیمبالی

منبع: https://everestboroodat.com/category/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۵
ilgar akbari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی