Seo Education

تاپینگ پیتزا صنعتی چبست؟

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۶ ب.ظ

تا به حال نحوه‌ی آماده کردن پیتزا و ساندویچ را در آشپزخانه‌های صنعتی دیده‌اید؟

برای افزایش سرعت کار در بسیاری از رستوران و فست فودها، مواد اولیه را داخل لگن‌های تاپینگ فست فود یا پیتزا می‌ریزند و در زمانی کم تعداد بالایی پیتزا یا ساندویچ را آماده می‌کنند.

در این مطلب یکی از پرکاربردترین و در عین حال ساده‌ترین تجهیزات آماده سازی رستوران و فست فودها را به نام تاپینگ پیتزا به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه انواع تاپینگ پیتزا و ساندویچ را نام برده و شما را با ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌کنیم تا اگر قصد خرید این ابزار پرکاربرد را دارید بتوانید مناسب‌ترین مدل را بر اساس نیازتان انتخاب کنید.

تاپینگ پیتزا جهت نگهداری مواد مورد نیاز برای تهیه پیتزا و ساندوچ مانند سوسیس، کالباس، کاهو، گوجه و خیار شور مورد استفاده قرار می گیرد که اغلب در رستوران ها فست فودی ها و ... کاربرد دارد. این دستگاه با طراحی خاصی که دارد مواد غذایی را به صورت مرتب  در لگن های از حنس استیل (بنماری) نگهداری می شود.
اغلب افراد معنای تاپینگ پیتزا را اشتباه متوجه می شوند و به پنیر پیتزا تاپینگ پیتزا می گویند در حالی در دنیای یخچال های صنعتی به هر میز هایی که بر روی آنها بنماری تعبیه شده باشد تاپینگ گویند.

قیمت تاپینگ بستنی

تاپینگ پیتزا چیست؟

 کاربرد این تاپینگ پیتزا برای نگهداری مواد اولیه خرد شده و آماده شده برای تهیه پیتزا و ساندویچ و یا دورچین غذا در رستوران ها می باشد که قابلیت استفاده به عنوان میزکار و یا میز پیشخوان و نیز یک صندوق برای نگهداری ظرف های خمیر پیتزا یا گوشت همبرگر دارد. تاپینگ پیتزا که با نام های دیگری چون می باشد تاپینگ ساندویچی، تاپینگ فست فودی، تاپینگ سرد و ... نیز شناخته می شود، به شکل های گوناگونی طراحی و تولید می گردد. این دستگاه ها کاملا قابل سفارشی سازی می باشند تا نیاز های شما عزیزان را مرتفع کند.

 

انواع یخچال تاپینگ پیتزا

مهمترین تفاوت تاپینگ‌های ساندویچ و پیتزا در ابعاد آن‌ هاست. تاپینگ‌ها را بر اساس اندازه می‌توان به دو دسته‌ی رومیزی و پایه‌دار تقسیم کرد. همچنین تاپینگ پیتزا بر حسب کاربرد می تواند به این صورت باشد : تاپینگ سبزیجات، تاپینگ ترشیجات و تاپینگ ساندویچ

  • تاپینگ پیتزا بر اساس ابعاد

  • تاپینگ پیتزا زیر یخچالی

  • تاپینگ پیتزا زیر فریزر 

  • تاپینگ پیتزا رومیزی

               یخچال تاپینگ چهار لگن

بررسی مشخصات فنی تاپینگ سرد 

با توجه به ابعادی که دارد قابلیت های متفاوتی که دارد می تواند مشخصات فنی خاص خود را داشته باشد جنس بدنه این دستگاه از استیل استنلس می باشد و  کنترل دمای دستگاه با کمک صفحه کلید دیجیتال امکان پذیر است. امان استفاده از برق شهری برای نوع تاپینگ یخچال دار وجود دارد. 

مشخصات فنی تاپینگ پیتزاوساندویچ

ابعاد طول 120 ،عرض 120سانتی متر
طول 120، عرض 150 سانتی متر
طول 150، عرض 190 سانتی متر 
جنس بدنه استیل 430
ضخامت بدنه  0.6
تعداد بنماری 8 عدد
سایز بنماری  1/2
یخچال دارد
ترموستات جهت تنظیم دما دیجیتال
رف شیشه ای  دارد

https://everestboroodat.com/category/%D8%AA%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D8%B2%D8%A7

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۱
ilgar akbari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی